Autor |
Wiadomość |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
Model Pandarenów w 3.2.2
 |  | Patch 3.2
Autor: Zgrywus
29.08.2009.
Na PTR patcha 3.2.2 znaleziono model rasy Pandaren. Domyślam się, że teraz rozbudziłem Wasz nadzieję. Niestety na próżno. Model rasy Pandaren w patchu 3.2.2 to nie grywalna rasa, a jedynie mini-pet, o nazwie Pandaren Monk.
[link widoczny dla zalogowanych] |
 |  |
Onyxia Flying Mount w akcji
Patch 3.2
Autor: Zgrywus
01.09.2009.
Wraz z pojawieniem się na serwerach łatki 3.2.2 Blizzard odświeży raid Onyxia's Lair. Z tytułowego bossa będzie dropił latający wierzchowiec 310%. Redaktor naczelny serwisu MMO-Champion dostał się do modeli Onyxia Flying Mounta i postanowił nam zaprezentować "jak on lata". Zobaczcie.
http://www.youtube.com/watch?v=--zgezAZ2bY&e |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Czw 19:44, 03 Wrz 2009 |
|
 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | Anub'arak pokonany - World First Kill by Paragon
Patch 3.2
Autor: Zgrywus
08.09.2009.
Anub'arak w wersji 25-man poległ. Tym samym Trial of the Grand Crusader (25 player) został wyczyszczony. Jako pierwsza bossa z ziemią zrównała gildia Paragon z europejskiego serwera Lightning's Blade. Gratulacje!
Anub'arak pokonany - World First Kill by Paragon
[link widoczny dla zalogowanych]
Ranking DPSów:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Wto 18:50, 08 Wrz 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | Cataclysm: Abyssal Maw
15 września 2009 o 07:59 @ Sigmar
Oficjalna strona World of Warcraft: Cataclysm doczekała się niewielkiej aktualizacji. Blizzard postanowił zafundować nam opis lokacji Abyssal Maw - siedziby żywiołaków wody - która pod wpływem działań Deathwinga stanie się dostępna dla bohaterów Azeroth.
Pierwotne siły żywiołów Azeroth siały zniszczenie na świecie, gdy znajdowały się pod wpływem Starych Bogów.
Aby uchronić świat od tych zagrożeń, Tytani uwięzili Starych Bogów pod ziemią, zaś dzikie żywioły wygnali, do skonstruowanego przez siebie Elemental Planes, odosobnionego miejsca, gdzie te mogły żyć bez szkody dla Azeroth.
Stworzono cztery siedziby w tym regionie tak, aby każda z nich była idealnym środowiskiem dla każdego z żywiołów. Przez wiele wieków, żywioły powietrza, wody, ziemi i ognia toczyły ze sobą ogromną walkę o dominację nad tymi terenami. Jednym z regionów Elemental Plane, jest ogromny ocean, znany jako Abyssal Maw, który jest siedzibą żywiołu wody. Legenda głosi, iż Neptulon the Tidehunter, potężna istota, która włada całym wodnym królestwem, jest w posiadaniu potężnej broni, która zapewni osobie, która ją dzierży kontrolę nad wodami mórz samego Azeroth. Jak dotąd, artefakt ten pozostawał bezpiecznie odizolowany wśród żywiołaków wody... ale to wkrótce się zmieni.
W Deepholm, domenie żywiołu ziemi, upadły Smoczy Aspekt, Deathwing planuje dokonać katastroficznego w skutkach czynu: przenieść Elemental Planes do Azeroth. Zrobienie tego może zniszczyć powierzchnię świata, oraz przerwać barierę, która oddzielała te dwa światy. Czy Naptulon i jego poddani zawarli sojusz z Deathwingiem, pozostaje niewiadomą. Niezależnie od tego, otwarcie drogi do Abyssal Maw przez Deathwinga, z pewnością skłoni wiele szlachetnych jak i złowrogich frakcji do poszukiwań słynnej broni dzierżonej przez Neptulona. Ten komu uda się zdobyć artefakt, zdobędzie kontrolę nad wodami mórz, potęgę której nikt, nawet członkowie Hordy lub Przymierza, nie powinni posiadać. |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
 |  | Earth, Wind & Fire!
15 września 2009 o 19:41 @ Sigmar
Wraz z siódmym sezonem areny, w Wintergrasp Fortress pojawił się kolejny boss, Koralon the Flame Watcher. Wszyscy o tym dokładnie wiemy, ale oprócz tego, do gry dodano achievement Earth, Wind & Fire, który wymaga pokonania wszystkich trzech bossów twierdzy Wintergrasp w odstępie jednej minuty. To co z początku wydawało się być niemożliwe, dziś zostało dokonane (w wersji 10-osobowej) przez gildię Vanquish z amerykańskiego serwera Staghelm. |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Wto 19:12, 15 Wrz 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | A Tribute to Insanity
17 września 2009 o 05:48 @ Sigmar
Gildia Premonition z amerykańskiego serwera Sen'jin, jako pierwsza na świecie ukończyła Trial of the Grand Crusader (25-osobowa wersja) ze wszystkimi 50 pozostałymi próbami. Uzyskali oni tym samym achievement A Tribute to Insanity. Oprócz tego, za Realm First! Grand Crusader, otrzymali oni również tytuł "The Grand Crusader".
Jedynym co pozostało do dokonania w Trial of the Grand Crusader, jest A Tribute to Immortality, który oprócz pokonania Anub'araka przy wszystkich 50 pozostałych próbach, wymaga, aby nikt z raidu nie zginął w czasie żadnej z walk.
Z pewnością będzie to bardzo trudne do osiągnięcia, jednak takie tempo pokonywania hard mode'ów w Trial of the Grand Crusader, skłania do zastanowienia się... kiedy pojawi się Icecrown Citadel? |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Czw 15:11, 17 Wrz 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | Icecrown Citadel: The Frozen Halls
30 września 2009 o 19:02 @ Sigmar
Dziś na oficjalnej stronie Blizzarda pojawiła się zapowiedź tego, co czeka na nas w Icecrown Citadel w patchu 3.3. Są to informacje dotyczące jedynie strefy dla pięciu graczy - wygląda na to, że również w tej strefie przyjdzie nam stawić czoła Królowi Liszowi.
Icecrown Citadel przedstawi nową stefę instance dla pięciu osób stworzoną z trzech części. W czasie kiedy uwaga Króla Lisza jest skupiona na członkach Argent Crusade oraz Ebon Blade atakujących główną bramę, gracze będą towarzyszyć Jainie Proudmoore (Przymierze) oraz Sylvanas Windrunner (Horda) w zinfiltrowaniu cytadeli innym wejściem.
Epickie zadania będą wymagały od graczy osłabienia armii z Icecrown Citadel, pokonania wyzwań w jednej części, aby móc wejść do kolejnej. Zarówno normalna, jak i heroic wersja będzie dostępna dla tej strefy, a każde skrzydło, będzie traktowane jako osobny instance: w przypadku heroic, każde z nich będzie miało osobny lockout time. Całkiem nowe nagrody - przedmioty na poziomie 219 (normal) oraz 232 (heroic) - będą dostępne dla tych, którzy pokonają sojuszników Króla Lisza.
The Forge of Souls
Jako pierwsze skrzydło tej rozległej strefy, Forge of Souls szybko rzuci graczy w wir walki przeciwko Pladze. Jaina będzie prowadziła siły Przymierza, Sylvanas zaś dowodzić będzie Hordą. Celem jest zniszczenie przeklętych machin, znanych jako soul grinders, które znajdują się w tej części cytadeli. Dopiero później gracze będą mogli pójść dalej - o ile uda im się pokonać przeciwników którzy staną im na drodze.
Bossowie
* Bronjahm, the Godfather of Souls: Bronjahm obserwuje prace Forge of Souls. Musi on zostać pokonany, aby móc zniszczyć soul grindery
* The Devourer of Souls: Jako nadzorca machin znajdujących się w tym skrzydle, Devourer strzeże dusz skradzionych przez Króla Lisza
Pit of Saron
Dostępne tylko dla tych, którzy zatrzymają przeklęte działania w Forge of Souls, Pit of Saron będzie dla graczy wyprawą jeszcze głębiej w zakątki siedziby Króla Lisza. Ci którzy wkroczą do tego miejsca, obędą musieli zabić pana tego miejsca, Scourgelorda Tyrannusa. Ale pokonanie go, może nie okazać się zbyt łatwe. Przed stawieniem mu czoła, bohaterowie, dowodzeni przez swych liderów, będą musieli uwolnić sojuszników pojmanych przez Plagę. Możliwe, że tutaj uda się zdobyć wskazówki dotyczące rzekomej siedziby Króla Lisza poza Tronem Mrozu, głęboko w Halls of Reflection.
Bossowie
* Forgemaster Garfrost: będąc odpowiedzialnym za oręż Plagi, Forgemaster dostarcza zapasy saronitu i innych materiałów do mroźnych kuźni w których wytwarzane są bronie. Jako że ma on do dyspozycji całkiem spory arsenał broni, może zrobić się nieprzyjemnie
* Krick i Ick: zombie służą jako bezmózga siła robocza w kopalniach Pit of Saron, dostarczając materiały dla Forgemastera Garfrosta, a Krick - przebiegły leper gnom - nadzoruje wszystkie prace na grzbiecie Icka, swego upiornego wierzchowca
* Scourgelord Tyrannus: Tyrannus jest potężnym wojownikiem, który zademonstruje swą siłę wszystkim tym, którzy odważą się wkroczyć do Pit of Saron. Scourgelord musi zginąć jeśli gracze chcą dotrzeć do trzeciej części tego podziemia.
Halls of Reflection
Mając za przewodników Jainę i Sylvanas, bohaterowie, którym uda się dotrzeć do tego mroźnego miejsca, szybko rozpoznają broń, która znajdzie się przed nimi: Frostmourne, plugawy, legendary oręż samego Króla Lisza. Jego prywatne komnaty są już w zasięgu, ale na każdego kto tu wkracza, może czekać śmierć..
Bossowie
* Falric i Marwyn: Kapitanowie księcia Arthasa Menethila za życia, kapitanowie Plagi Króla Lisza po śmierci, Falric i Marwyn zostaną przywołani do Halls of Reflection tylko w jednym celu: zniszczyć wszystkich nieproszonych gości
* Lich King: Sylvanas, żądna zemsty na upadłym księciu który skazał ją na życie jako nieumarła kreatura, oraz Jaina, pragnąca odnaleźć chociaż część duszy Arthasa, uwięzioną przez Króla Lisza, przyprowadziły ze sobą kilku wybranych sojuszników na to ostateczne starcie. Tylko teraz istnieje możliwość odkrycia prawdziwej potęgi Arthasa. Czy jest jednak jakaś nadzieja w tej misji? Czy czeka tutaj jedynie śmierć? |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Czw 17:11, 01 Paź 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | Książę Arthas bohaterem filmowego "Warcrafta" Raimiego?
prześlij znajomemu Prześlij znajomemu
photo.title W lipcu informowaliśmy na stronach Filmwebu o planach Blizzard Entertaiment i Legendary Pictures realizacji filmu na bazie słynnej serii gier "Warcraft". Obraz ma wyreżyserować Sam Raimi, a premiera planowana jest na 2011 rok.
Do niedawna niewiele wiedzieliśmy o fabule film, jednak ostatnio zmieniony został tytuł projektu, po którym możemy się wielu rzeczy domyślić. Otóż nowy tytuł, zgodnie z tym co podaje IMDb, a podchwyciły inne zagraniczne strony, to: "Warcraft: Rise of the Lich King".
Identyczny tytuł miała książka Christie Golden, która inspirowana była grami "Warcraft III: Reign of Chaos" i "Warcraft III: The Frozen Throne". Można więc przypuszczać, że bohaterem filmu będzie Arthas Menethil, książę Lordaeron. Ta tragiczna postać przez fanów porównywana jest często do Anakina Skywalker. Obaj byli szlachetni, lecz ulegli ciemnym mocom i zdradzili ludzi, których mieli strzec.
Obraz realizowany jest z myślą o kategorii PG-13. |
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
 |  | Icecrown Citadel: The Frozen Throne
07 października 2009 o 09:55 @ Sigmar
Kilka dni temu, Blizzard postanowił przybliżyć graczom informacje dotyczące stref instance które pojawią się wraz z patchem 3.3. Jednak to nie tam dowiemy się jak kończy się historia Króla Lisza. To w ponurej Icecrown Citadel przyjdzie nam walczyć z nieumarłymi sługami Arthasa, ale jak się okaże, to właśnie tam na nowo rozgorzeje konflikt między Hordą i Przymierzem. Blizzard postanowił przybliżyć nam nieco więcej szczegółów związanych ze strefą raid - Icecrown Citadel, która również pojawi się w patchu 3.3.
Icecrown Citadel: The Frozen Throne
Na kontynencie Northrend, stoczono wiele bitew przeciwko Pladze. Wiele osób zginęło odkąd Przymierze i Horda po raz pierwszy pojawiły się na mroźnych pustkowiach, jednak bohaterowie Azerothu kontynuują swą wyprawę. Icecrown Citadel, najpotężniejszy bastion Plagi i siedziba Króla Lisza, jest teraz ich celem. Tirion Fordring i jego Argent Crusade zawarły pakt z Darionem Mogranie i Knight of the Ebon Blade tworząc wspólnie Ashen Verdict. Najpotężniejsi reprezentanci tej koalicji wraz z bohaterami Przymierza i Hordy poprowadzą atak na cytadelę.
W tej strefie nastąpi punkt kulminacyjny historii dodatku Wrath of the Lich King. Dołącz do legendarnych bohaterów takich jak, Highlord Tyrion Fordring, High Overlord Saurfang, Muradin Bronzebeard, Highlord Darion Mograine, czy Króla Variana Wrynna w epickiej walce przeciwko Pladze i jej przywódcy. Icecrown Citadel będzie posiadała wersję zarówno dla 10, jak i 25 graczy, w każdej z nich będzie 12 walk. Każde z wyzwań, będzie dostępne zarówno w wersji normalnej, jak i heroic a zmiana między poziomem ich trudności, będzie mogła zostać bez problemu zmieniona, dzięki nowym opcjom interface. Przedmioty w strefie raid zaczynają się od poziomu 251 w normalnej wersji dla 10 graczy, następnie zwiększają się do 264 w przypadku wersji heroic dla 10 graczy, oraz normalnej dla 25, najpotężniejsze z nich mają poziom 277 i wypadają w wersji heroic dla 25 osób.
Grand Entrance of the Citadel
Po wdarciu się do fortecy, gracze stawią czoła legionom nieumarłych, których celem jest odparcie ataku intruzów. Obrońcami dowodzi Lord Marrowgar, istota stworzona z kości nieumarłych. Supreme Overseer Kultu Potępionych, Lady Deathwhisper jest kolejnym przeciwnikiem. Zwiększa ona wiarę swych popleczników, obietnicami wiecznego istnienia w stanie nieśmierci.
W czasie walki, bohaterowie Przymierza i Hordy znajdą się na zewnątrz cytadeli, gdzie nienawiść między frakcjami kończy się walką o dominację nad Rampart of Skulls. Gracze dołączą do High Overlorda Saurfanga na Orgrim's Hammerze, lub Muradina Bronzebearda na statku The Skybreaker w bardzo unikalnej walce. Każda z frakcji będzie musiała bronić swego statku i postarać się o zniszczenie maszyny przeciwnika w porywającej walce, która ma wykazać kto jest godny stanąć naprzeciwko Króla Lisza.
Najpotężniejszy rycerz śmierci Króla Lisza oczekuje na tych, którym uda się dotrzeć do wyższych partii cytadeli.
The Wings of Icecrown Citadel
Po tym jak bohaterowie Przymierza lub Hordy pokonają przeciwną frakcję i zniszczą wrogów czyhających przy wejściu, gracze będą musieli udać się do trzech skrzydeł tej strefy. Tutaj będą musieli stawić czoła wielu przeciwnikom, którzy muszą zostać zabici zanim będziemy mogli stoczyć walkę z Królem Liszem.
We Frostwing Halls, gracze będą walczyli u boku Ashen Verdict, aby dotrzeć do leża potężnego lodowego żmija, Sindragosy, która wzmacnia inne frostwyrmy przy pomocy vrykuli z Ymirheim. Na swej drodze, bohaterowie napotkają Valthrię Dreamwalker, schwytanego zielonego smoka, którego Plaga wykorzystuje w swych przeklętych testach...
Plagueworks zawiera najbardziej szalone eksperymenty stworzone przez Plagę. W tym skrzydle, gracze zmierzą się z najnowszą formą abominatów, Festergutem i Rofacem, którzy ochraniają swego twórcę, Profesora Putricide.
Crimson Hall jest siedzibą liderów San'layn, nieumarłych krwawych elfów którzy nadzorują działania Plagi na całym świecie. Książęta Krwii Valanar, Keleseth, oraz Taldaram zostali wskrzeszeni przez Króla Lisza, aby pomścić się i chronić Królową Krwii, Lana'thel.
Frozen Throne
Po pokonaniu przeciwników we wszystkich trzech skrzydłach, gracze wyruszą w stronę Tronu Mrozu, gdzie Lich King i jego runiczne ostrze, Frostmourne, czekają, aby zabić najeźdźców... |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Śro 19:07, 07 Paź 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
Cataclysm developer chat
23 października 2009 o 07:57 @ Sigmar
Dziś na Twitterze odbył się chat z developerami World of Warcraft. Pojawiło się wiele pytań dotyczących głównie nadciągającego patcha 3.3, oraz zmian, jakie pojawią się w Cataclysm. Poniżej przedstawiamy pełne tłumaczenie chata:
Q: Czy Path of the Titans będzie równie czasochłonny, co zdobywanie reputacji z Sons of Hodir?
A: Zdobywanie reputacji z Sons of Hodir było proste, myślimy tutaj bardziej o czymś w stylu Argent Dawn. Żart! Tak naprawdę, nie chcemy, żeby podążanie Path of the Titans sprawiało wrażenie grindu, chcemy, aby towarzyszyło temu poczucie ważnego zadania, lub istotnego osiągnięcia. Powinno być to oparte na dokonaniu czegoś istotnego, nie zaś na grindzie.
Q: Co możecie powiedzieć o relacji Deathwinga ze Starymi Bogami?
A: W terminologii Facebooka, ich relacja podpadałaby pod "To skomplikowane". "Wolny", lub "W związku" byłoby uproszczeniem w tej kwestii.
Q: Bardzo podoba mi się zwiększenie dostępności high-end contentu dla wszystkich graczy. Czy zdecydowaliście się kontynuować takie działania?
A: Jest to coś, o czym rozmawiamy regularnie. Nie ma z góry określonego rozwiązania, decyzje są podejmowane na bieżąco z wydawaniem nowych patchy. Podoba nam się jednak idea zwykłych wersji będących casual-friendly, a hardmode'ów dostosowanych do hardcore'owych graczy.
Q: Ulduar posiadał jeden sposób na rozpoczęcie hard mode... ToC miało zupełnie inny... Onyxia nie miała żadnego. Co w przypadku IIC?
A: Wersje trudne walk w IIC będą również włączane przez graczy, ale dzięki odpowiednim narzędziom UI (na podobnej zasadzie, co zmiana poziomu trudności między normal i heroic), a nie odpowiedniej mechanice gry (na przykład nie zabicie trzech drake'ów zanim zaatakujesz Sarthariana.
Q: Czy w przypadku LFG między realmami, grupa będzie musiała fizycznie dotrzeć do strefy instance, czy zostaną oni automatycznie teleportowani?
A: Obecnie planujemy, że gracze korzystający z systemu LFG będą automatycznie teleportowani do strefy instance, podobnie jak w przypadku dołączania do kolejki do battlegroundu. Testy trwają na PTR, wkrótce planujemy event związany z tym systemem.
Q: Czy będzie w Cataclysm strefa podobna do Wintergrasp?
A: Tak, jest wyspa u wybrzeży Eastern Kingdoms znana jako Tol Barad. Graczom przyjdzie walczyć o wyspę oraz słynne więzienie, które się na niej znajduje. Jednak, kiedy walka o Tol Barad nie będzie aktywna, wyspa będzie przypominała nieco bardziej Quel'Danas, spore miejsce z dużą ilością daily questów i częstymi starciami pvp (prawdopodobnie).
Q: Czy Przymierze kiedyś zyska zespół taki jak hordowy L80ETC?
A: Jasne, jeśli ktokolwiek zna świetny zespół Przymierza...
Q: Czy jest szansa na to, że menu narzędzia LFG będzie pokazywało klasy, zamiast tylko ról jak tank, czy healer?
A: Obecnie planujemy pozwolić graczom na rejestrowanie się do ról jakie mogą wypełnić, następnie system będzie podejmował możliwie najlepszą decyzję za graczy. Powinno dać to równą szansę każdej z klas na dostanie się do drużyny.
Q: Thousand Needles będzie bardzo zmienione pod względem swojego poziomu; jaki wpływ miał na tę krainę Cataclysm?
A: W wyniku katalizmu, Thousand Needles zostało kompletnie zalane wodą!
Q: Czy w przypadku setów T10 będziemy widzieli tokeny tak jak w Ulduarze? Czy może tak jak w CC, gdzie każda klasa, niezależnie od speca potrzebowała ten sam przedmiot?
A: W przypadku T10 będziemy mieli hybrydowe rozwiązanie. Przedmioty T10 (takie których poziom jest taki jak przedmioty z 10-osobowej wersji raidu) będzie można zakupić za Emblems of Frost.
W przypadku T10.5 (poziom przedmiotu taki jak w strefie dla 25-graczy) będzie trzeba zdobyć token (właściwy dla 3, lub 4 klas, tak jak miało to miejsce w Ulduarze), a następnie ulepszyć dzięki niemu przedmiot T10 zakupiony za Emblems of Frost.
Q: Jako, że Cataclysm zmieni stary świat, czy planujecie, żeby starte reputacje były nieco bardziej znaczące?
A: Z każdym dodatkiem wprowadzamy nowe reputacje z nowymi nagrodami. Czasem frakcje są powiązane z już istniejącymi, jak na przykład Argent Dawn/Argent Crusade, czy Cenarion Circle/Cenarion Expedition. Nie aktualizujemy nagród dla istniejących już frakcji, ponieważ nie chcemy, aby nowe postacie miały jeszcze bardziej utrudnione życie.
Q: Wraz z usunięciem statystyki defense w Cataclysm, czy przedmioty plate wciąż będą miały inne defensywne statystyki, czy tankowie i dps będą mieli wspólne przedmioty?
A: Przedmioty do tankowania wciąż będą posiadały odpowiednie statystyki obronne, po prostu nie będzie tam defense. Żeby dokładnie odpowiedzieć na to pytanie, nie, przedmioty do tankowania i dpsu nie będą identyczne.
Q: Czy macie plany związane z Grim Batol w Wetlands?
A: Tak, planujemy, że Grim Batol będzie jedną ze stref raid w Cataclysm.
Q: Czy planujecie wprowadzić bonusy do tytułów, jakie mogą uzyskać postacie? Na przykład "...of the Alliance" dający +5 do wszystkich statystyk?
A: Nie mamy w planach wprowadzenia żadnych bonusów związanych z tytułami. W World of Warcraft mają one charakter czysto prestiżowy.
Q: Kiedy hunterzy będą mogli oswoić druidów?
A: Zaraz po tym, jak druidzi dostaną hunter formę.
Q: Jakie są plany związane z obecnymi goblińskimi miastami po wydaniu Cataclysm?
A: Większość goblińskich miast będzie działała tak, jak dotychczas. Na dobrą sprawę istniejące goblińskie kartele, są na tyle samowystarczalne, żeby nie musieć się odpowiedzieć po jednej ze stron konfliktu.
Q: Czy będzie więcej epickich zadań z filmikami podobnie jak w przypadku Wrathgate?
A: Mamy duże plany związane z filmikami w grze! Bardzo cieszymy się z tego, jak wypadł questline Wrathgate i chcemy dodać nieco więcej podobnych elementów.
Q: Czy mogę stworzyć grupę z czterema znajomymi i następnie skorzystać z systemu LFG, aby otrzymać nagrodę za losową strefę instance?
A: Tak. Na dobrą sprawę można dołączyć pełną grupą i nadal otrzymać nagrodę. Jest ona bowiem za zrobienie losowej strefy instance, nie za losowych członków drużyny.
Q: Crowd control już nie istnieje w raidach. Czy jest to coś, co chcielibyście przywrócić?
A: Na przykład... jak Faction Champions w ToC? ;]
Q: Czy warlockowie mogą już otrzymać własnego latającego wierzchowca?
A: Teraz? Już w tej chwili? Nie.
Q: W grze jest sporo dobrego endgame contentu, co jednak z graczami, którzy dopiero muszą tam dotrzeć?
A: Mamy kilka małych zmian związanych z początkowym etapem gry w patchu 3.3.0. Nie są to jakieś wielkie zmiany, jednak mają one na celu nieco ulżyć nowym graczom.
Q: Czy zdobywanie poziomów od 80 do 85 będzie równie długie co od 70 do 80?
A: Jest zbyt wcześnie żeby to stwierdzić. Zdobywanie poziomów uzależniamy od tego iloma zadaniami nowy content będzie dysponował, oraz od nagród za nie. Jeśli będziemy mieli równie dużo zadań co w przypadku poziomów od 70 do 80, i jeśli twoja postać będzie otrzymywała odpowiednią ilość nowych przedmiotów w stosunku do poświęconego czasu, wtedy ten czas może być podobny.
Q: Czy w przypadku hardmode'ów możemy spodziewać się jakiś zmian które sprawią, że walka będzie inna na przykład wizualnie?
A: Jak dla mnie hardmode'y są inne wizualnie. Bardziej czarno białe według mnie.
Q: Czy gracze będą mogli zrobić zadania ze "starego świata" po wydaniu Cataclsym?
A: Tylko te, których nie zmienimy. Jednak po wydaniu dodatku, zmiany nastąpią dla wszystkich i nie będzie powrotu.
Q: Jak poradzicie sobie z nowymi postaciami i tymi wysoko-poziomowymi w Cataclysm? Czy będą one w innym phase?
A: Gracze nie będą oddzieleni. Cataclysm zmienia świat dla wszystkich.
Q: Czy macie w planach otwarcie innych "sanctum" w Wyrmrest? (na przykład, Obisidian Sanctum, Azure Sanctum, Emerald Sanctum)?
A: Możliwe. =]
Q: Czy jest szansa na to, że legendarne przedmioty będą ulepszane wraz ze wzrostem poziomu postaci, podobnie jak heirlooms? Chyba wkłada się w nie za dużo pracy, żeby po prostu odstawić je po jednym patchu.
A: Jest to coś, o czym sporo rozmawialiśmy. Jedną z obaw, w przypadku "najlepszej w grze" broni, która zwiększa swój poziom wraz z postacią, jest fakt, że gracze będą zmuszeni robić stary content, aby ją uzyskać. To nie byłoby przyjemne dla pozostałych. Uzyskanie legendarnego przedmiotu jest sporym osiągnięciem, jednak istotne jest, żeby przedmioty ulegały co określony czas wymianie, aby upewnić nas, że gracze zawsze wybierają nowy content.
Q: Czy Worgeni będą mieli wierzchowce?
A: Zarówno Worgeni, jak i Gobliny będą miały nowe, rasowe wierzchowce.
Q: Czy będą jakieś eventy w których Przmierze i Horda wspólnie walczą, aby pokonać bossa?
A: Szczerze mówiąc nie chcemy do tego dopuścić, ponieważ wydaje nam się, że frakcje te powinny postrzegać się jako wrogów, nie wesołą rodzinę wspólnie walczącą, aby pokonać przeciwnika. Chcemy, aby między Hordą i Przymierzem panowało pewne napięcie.
Q: Czy będziemy mogli odwiedzić Hyjal w Cataclysm?
A: Tak.
Q: Czy będzie możliwość wydawania achievement pointów?
A: Są one jedynie sprawą prestiżową. Nie mamy w planach skorzystania z nich jako jakiegoś typu waluty.
Q: Czy gildie raidujące tylko 10-osobwo zobaczą legendarne przedmioty wypadające w ich raidach? Może w Cataclysm?
A: Naszym planem jest zarezerwowanie legendarnych przedmiotów dla stref 25-osobowych, jednak nie przekreślałbym szans na to w przyszłości.
Q: Czy będzie możliwość dodania więcej niż jednego authenticatora do jednego konta? (na przykład jeśli zgubię, lub zniszczę jeden z nich)
A: Sporo rozmawiamy na temat authenticatorów i tego jak można poprawić ich efektywność. Twoja sugestia jest czymś co obecnie rozważamy.
Q: Czy macie w planach dodanie do IIC systemu takiego jak w Colliseum który powstrzymywał graczy od robienia hard mode'ów od pierwszego dnia?
A: Mamy system, który odblokowuje bossów podobnie jak to miało miejsce w przypadku ToC oraz Sunwell. Hard mode'y będą dostępne tylko dla raid leaderów, którzy pokonali Arthasa w normalnej wersji.
Q: Co się stanie z żoną Mankirka? Nie mówicie że pochłonęła ją lawa.
A: Musiecie poczekać i sami się przekonać. =]
Q: Czy w przyszłości hard mode'y będą bardziej stopniowalne jak Sarth, Sarth+1, Sarth+2, Sarth+3, czy będzie do wyboru tylko wersja normalna lub trudna?
A: Nauczyliśmy się, że wybór powinien być możliwie najprostszy (normalna lub trudna), jednak nie oznacza to, że nie zrobimy w przyszłości czegoś takiego jak w przypadku Sarthariana.
Q: Kiedy zmiana ras będzie dostępna, czy będę mógł zmienić ją na dowolną rasę mojej frakcji, niezależnie od tego, jakiej klasy jest moja postać?
A: Nie, możesz zmienić rasę tylko na tą, która ma możliwość wybrania twojej klasy.
Q: Kim są dwaj developerzy odpowiadający na pytania?
A: Game Director Tom Chilton oraz Director of Production J. Allen Brack.
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Pią 17:53, 23 Paź 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|