Autor |
Wiadomość |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | Blizzard zaktualizował dział "Under development" zdradzając tym samym, co pojawi się w patchu 3.2. Będzie on w całości poświęcony zmaganiom w Argent Tournament.
W nadchodzącym content patchu, Call of the Crusade, w World of Warcraft: Wrath of the Lich King pojawi się wiele nowości.
* The Argent Tournament Expands: Dzięki pomocy bohaterów, Argent Crusade ukończy budowę Argent Coliseum, aby przygotować dzielnych mieszkańców na walkę z Królem Liszem. Nowe daily questy i wiele więcej pojawi się w Argent Tournament, aby zachęcić podróżników do przybycia do koloseum.
* Crusaders' Coliseum. Aby przygotować się na oblężenie Icecrown Citadel, gracze zostaną wezwani przez Argent Crusade, aby sprawdzić ich umiejętności w koloseum. Wyzwania dla 5, 10 i 25 graczy oczekują w środku.
* Nowy battleground: Isle of Conquest, nowy siege battleground na wielką skalę, zostanie otwarty. Horda i Przymierze stoczą walkę o strategiczne pozycje, aby następnie rozpocząć oblężenie twierdz przeciwnika.
* New Arena Season: Oficjalnie rozpocznie się 7 sezon areny, pojawią się nowe przedmioty i wyzwania
Na forum World of Warcraft pojawiły się z związku z tym posty pracowników Blizzarda. Można się z nich dowiedzieć, że Isle of Conquest będzie połączeniem Wintergrasp z Alterac Valley oczywiście z pewnymi zmianami i poprawkami, zaś Crusaders Coliseum przypominać będzie Ring of Blood, czy Amphitheater of Anguish, ale w znacznie bardziej epickiej skali. |
Źrodło: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Sob 15:29, 23 Maj 2009 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Pon 6:53, 25 Maj 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
 |  | World of Warcraft: Cataclysm - garść informacji
Cataclysm
Autor: pietrex
15.08.2009.
Serwis MMO-Champion opublikował ogromną i szokującą dawkę informacji na temat następnego dodatku do WoWa, nazwanego Cataclysm. Weźcie jednak pod uwagę to, że NIE zostały one potwierdzone przez Blizzarda. Boubouille, admin MMO-Ch, twierdzi, że posiada te informacje z "rzetelnych źródeł", ale nie wiemy, ile w tym prawdy. Nie mniej, nie wypada zignorować tak istotnych doniesień, więc dla wygody użytkowników world-of-warcraft.pl przetłumaczyliśmy je na polski. Miłej lektury!
World of Wacraft: Cataclysm to następny dodatek do World of Warcraft. Mroczne i dawno zapomniane zagrożenia, które długo pozostawały poza linią wzroku, w końcu przybyły do naszych wybrzeży, wywołując katastrofalne skutki dla Azeroth i przygotowują kolejne nikczemne plany, by przejąć go raz jeszcze.
Limit doświadczenia
Limit doświadczenia w następnym dodatku będzie nieco niższy niż się spodziewano: 85.
To może oznaczać, że Blizzard chce pozostawić więcej luzu dla następnych dodatków przed dojściem do poziomu 100. Mniejsza ilość levelowania (wraz ze zmianami poniżej, które zapewne mają na celu jego przyspieszenie) oznacza, że rozwijanie postaci z nowej rasy pozostanie atrakcyjne dla nowych i obecnych graczy.
Natomiast levelowanie od 80 do 85 powinno być znacznie bardziej wymagające, bowiem głównym pomyslem jest upewnienie się, że zdobycie nowego poziomu naprawdę coś będzie znaczyło, zamiast przekonywać, że zostały jeszcze tylko 4 kolejne do uzyskania.
Nowe klasy
Cataclysm nie wprowadzi żadnych nowych klas do gry. Zamiast tego, Blizzard oferuje graczom więcej kombinacji ras i klas. Niektóre z nich zostały już wcześniej odkryte w plikach patcha 3.2.2 na PTR. Quest An Injured Colleague i jego odpowiednik u Nocnych Elfów pomagają wprowadzić lore dla nowych kombinacji, więc prawdopodobnie możemy spodziewać się większej ilości questów dla tych mniej tradycyjnych połączeń.
- Human Hunter
- Orc Mage
- Night Elf Mage
- Dwarf Mage
- Blood Elf Warrior
- Dwarf Shaman
- Undead Hunter
- Tauren Paladin
- Tauren Priest
- Gnome Priest
- Troll Druid
Nowe rasy
Wydarzenia związane z kataklizmem spowodowały, że dwie nowe rasy rozpoczęły poszukiwanie sojuszników. Są to gobliny dla Hordy i worgeni dla Przymierza.
Gobliny
Deathwing raz jeszcze potrzebował usług goblinów w roli niewolników. Ponieważ były niezdolne mu odmówić, gobliny zostały przez niego zniewolone. Duża ich grupa się mu jednak zdołała oprzeć. Z ich poprzednimi domami zniszczonymi przez kataklizm, uciekają na wyspę przy wybrzeżach The Barrens. Gdy próbują odzyskać siły, spotykają orka porwanego przez statek Przymierza i ratują go. Ów ork okazuje się być nikim innym jak Thrallem we własnej osobie i w zamian oferuje goblinom ich miejsce w Hordzie. Wydarzenia te są przedstawione w questach, pozwalając graczom doświadczyć samemu powody świadczące o odwróceniu się goblinów od neutralności.
Worgeni
Kataklizm zniszczył Mur Greymane'a, odsłaniając co stało się z królestwem Gilneas i jego mieszkańcami. Dzięki powstrzymaniu klątwy worgenów, udało im się znaleźć częściowe lekarstwo, pozwalające im zachować swoje ludzkie umysły nawet po transformacji. Wyruszając z Gilneasu i szukając pomocy Przymierza, zdecydowali się im pomóc, by razem zwalczyć nowe zagrożenia kataklizmu.
Gilneas będzie intensywnie wykorzystywał system fazowania (tak jak przy obszarach dla początkujących Death Knightów), by pokazać co się stało, podczas gdy królestwo to było odcięte od reszty świata i zaprowadzi nas do czasów obecnych.
Worgeni będą mieli dwie formy, worgena i człowieka. Gracze będą mogli wybrać wygląd obu.
Nowa zawartość dodatku
Cataclysm będzie pierwszym dodatkiem, który nie wprowadzi nowego kontynentu, lecz zamiast tego wykorzysta poprzednio niedostępne obszary i przekształci istniejące.
Przekształcenie pierwotnego Azeroth
Wydarzenia związane z kataklizmem, spowodowane przez Deathwinga i Azsharę, zmienią obraz Azeroth jaki znamy. Większa część zawartości Cataclysmu objawi się w postaci przekształconego Azeroth, wykorzystując te nowsze usprawnienia WoW-a, takie jak fazowanie czy daily questy. Większość zadań i przeciwników w pierwotnych obszarach będzie również przerobiona, by levelowanie było mniej dokuczliwe. Dzięki tym zmianom, graczom zaoferowane zostaną lepsza narracja i wrażenie postępu. Niektóre obszary i instancje zmienią się w drastyczny sposób, by dopasować się do okoliczności.
Przykładami są:
- The Barrens zostanie podzielone na dwa osobne obszary w dwóch przedziałach levelowych.
- Azshara stanie się niskolevelowym obszarem (poziomy ~10-20).
- Niektóre obszary, takie jak Thousand Needles, zostaną zalane przez powódź.
- Durotar zostanie zrujnowany, a Orgrimmar może być zniszczony. Nowe miasto orków będzie budowane w trakcie dodatku.
- Gnomeregan będzie również częścią dodatku, a gnomy mogą mieć szansę na odbudowę swej stolicy.
- Wailing Caverns stanie się bujnym, tropikalnym obszarem, a wszystko to za sprawą magii druidów.
- Wulkan w Blackrock Spire wybuchnie i dostępna będzie nowa wersja Blackrock Mountains, Ragnaros również powróci.
Następstwem kataklizmu będą nowe konflikty, widoczne w wielu miejscach, a także obszary PvP podobne do Wintergrasp.
Latanie w Azeroth
Częścią zmian w Eastern Kingdoms i Kalimdorze będzie wprowadzenie latania na obu kontynentach, umożliwiając dostęp do wielu nowych miejsc i na pozwalając na szybsze podróżowanie podczas levelowania od 80 do 85.
Niewprowadzone obszary i instancje
Dzięki dodaniu latających wierzchowców do Kalimdoru i Eastern Kingdoms oraz przekształceniu wielu obszarów, większość dotąd niedostępnych lub niedokończonych miejsc otworzy się dla graczy. To właśnie tam będziemy levelować. Przykłady tych miejsc to:
- Hyjal
- Gilneas (obszar startowy Worgenów)
- Uldum
Nie jest pewne, czy stare lokacje goblinów, takie jak Kezan czy Undermine, będą dostępne w Cataclysm ze względu na problemy tej rasy, ale na pewno kilka nowych wysp podniesie się z poziomu mórz przez wydarzenia związane z kataklizmem, a ponadto niektóre z nich mogą znaleźć się na grzbietach gigantycznych żółwi wodnych i wielorybów; dojdą również obszary podwodne.
Bohaterowie i wydarzenia
Deathwing
Deathwing the Destroyer (niegdyś znany jako Neltharion the Earthwarder) zagra istotną rolę w Cataclysm. Po zostaniu doprowadzonym do szaleństwa przez szepty Starych Bogów i zwróceniu się przeciwko jego własnej rasie, zakończonemu porażką, Deathwing zanurzył się w cieniu. Podczas gdy Horda i Przymierze były zajęte zwalczaniem Płonącego Legionu oraz, wkrótce później, Plagi, on czaił się i wprowadzał swe plany w życie. Po nieudanych próbach stworzenia Twilight Dragonflight przez Lady Sinsestrę, powrócił raz jeszcze do Grim Batol i powiodło mu się tam, gdzie jej poprzednio nie. Dzięki temu, udało mu się stworzyć potężne Dragonflight, których szukał i planuje uwolnić je na świat. Lecz co będzie z wpływami Starych Bogów, które oni nad nim posiadają?
Azshara
Królowa Azshara również zagra ważną rolę w Cataclysm. Nieznana wielu śmiertelnym rasom, dawno zapomniana przez inne, uważana za uśmierconą przez jej własną rasę, nie czekała bezczynnie w głębinach Maelstrom. Po jej porażce w Wojnie Starożytnych i transformacji w Nagi przez Starych Bogów tych, którzy ją otaczali, stała się znacznie potężniejsza niż niegdyś. Niezadowolona z Nazjatar ani głębi mórz, Azshara liczy na na odzyskanie mocy i możliwość rządzenia raz jeszcze. Ponieważ plan pomocy Illidanowi przez Lady Vashj pozostaje tajemnicą, nieznane są dotychczasowe działania Azshary. Pozostaje jednak jedno pytanie bez odpowiedzi: czy służy ona jej "wybawicielom", Starym Bogom?
Kataklizm
Nie wiadomo, kto będzie głównym bossem Cataclysmu, ale sam kataklizm zdaje się być spowodowany przez próby przyzwania nieprawdopodobnie potężnych istnień przy pomocy starożytnych inktantacji używanych przez Deathwinga i Azsharę. Oboje są bardzo potężni, ale kataklizm z samej nazwy sugeruje coś jeszcze większego, być może ich przeszłość połączoną wpływami Starego Boga?
Strażnik Tirisfal
Malfurion Stormrage powróci do Azeroth, by wspomóc tworzenie nowego Strażnika Tirisfal - Thralla! Rola Med'ana w tych wydarzeniach pozostaje na razie nieznana.
Nowa nowa Horda
Thrall odda przywództwo w Hordzie Garroshowi Hellscreamowi, podczas gdy on sam będzie służył jako koordynator sił obu stron mających na celu zwalczenie nowego zagrożenia ze strony Nag i Black Dragonflight. Bez Thralla trzymającego Garrosha w uścisku, deklaruje on otwartą wojnę z Przymierzem. W politycznej rewolucji Cairne Bloodhoof zostaje uznany za zdrajcę Hordy i zamordowany przez Garrosha. Syn Cairne'a, Baine, przejmuje przywództwo nad Taurenami. To może wyjaśniać, dlaczego Baine został usunięty z gry w Patchu 3.2.2.
Na koniec przypominamy jeszcze raz - informacje te nie zostały jeszcze potwierdzone, więc jeśli okażą się całkowitą nieprawdą, nie mówcie, że was nie uprzedzaliśmy! (Choć weźcie pod uwagę, że jak dotąd MMO-Champion się nie pomylił.) |
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
=================
Hmm... będzie ostro i będzie niezły burdel?
|
|
Nie 17:02, 16 Sie 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Mało powiedziane będziemy mieli przej.....ne .Ale tez będzie radocha skopać komuś dupę czyli nowy Bossik
|
|
Wto 0:32, 18 Sie 2009 |
|
 |
Vitu
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
A już myślałem, że będą dalej doić storyline z wc3.
|
|
Wto 10:48, 18 Sie 2009 |
|
 |
Vitu
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] dostałem od Andrzeja i przekazuję dalej - miłych podniet. 
Ostatnio zmieniony przez Vitu dnia Pią 22:41, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 22:37, 21 Sie 2009 |
|
 |
krzymiarka
Gość
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] 
|
|
Pią 22:59, 21 Sie 2009 |
|
 |
Sirmanki
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska, gdzieś we Włocławku
|
|
|
|
Widać ze blizz znowu zaszalal i jak wyjdzie dodatek to 1/4 tych rzeczy ktore sa teraz zapowiadane odpadnie, jak bylo z wotlkiem. Widac ze wiele rzeczy sie zmieni ale znajac zycie to wycofaja kilka glupstw np latanie na flying mountach w azeroth 
|
|
Sob 10:39, 22 Sie 2009 |
|
 |
Dragonix
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tauren paladyn? Dwarf szaman?
Jak dla mnie trochę za wcześnie te wszystkie informacje. Każdy sobie zdaje sprawę, że będzie kolejny patch, kolejny dodatek ale mam wrażenie, że ostatnio za szybko wprowadzają nowości. Dopiero co dodali Ulduar i T8, tuż po nim Coliseum z T9, już pojawiają się informacje o twierdzy Arthasa a okazuje się, że za kilka miesięcy to wszystko może przejść do lamusa bo wejdzie kolejny dodatek. Znów levelowanie postaci, znów bieganie w blue-crapach i robienie instancji heroic...
Ostatnio zmieniony przez Dragonix dnia Sob 11:44, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 11:40, 22 Sie 2009 |
|
 |
Sirmanki
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska, gdzieś we Włocławku
|
|
|
|
wiesz drago sadze ze blizz sie ogarnie z tym i wykluczy przynajmniej tego taurena jako prista i pala, np lepiej juz by bylo undead paladyn ale mysle ze wiele graczy bedzie przeciwko tym "zmianom" 
|
|
Sob 15:23, 22 Sie 2009 |
|
 |
Samotnywilk
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
|
|
|
Chyba nie będzie aż tak źle jak to widzisz Drago . Po pierwsze dodatek wejdzie zapewne dopiero pod koniec przyszłego roku. Po drugie, skoro tylko do 85, to zdobyte teraz epiki, powinny wystarczyć na jeszcze dłuższy okres czasu (tak jak to było na początku WOTKL). Po trzecie ma być więcej instancji rajdowych, więc niekoniecznie trzeba będzie od początku na tych heroikach siedzieć . Po czwarte między TBC a Wotkl minęły dwa lata, tu już rok mija, więc czas najwyższy na jakieś informacje o kolejnym rozszerzeniu. Po piąte nie ma to jak levelowanie cisza, spokój i zero ciśnienia. Tak czy siak, pomysł wydaje mi się całkiem niezły, mogliby jeszcze tylko wprowadzić małe udogodnienie.... możliwość wysyłania "emaili" ze zwykłej poczty na pocztę w wow hehe, taak, to by mnie już całkiem do zakupu przekonało .
|
|
Sob 15:30, 22 Sie 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
Wyprzedziliście mnie kurcze:D od wczoraj koczowałem na info a musialem pociagiem wracać do domu i nie miałem jak zamieścić. Ja dam od siebie:
[link widoczny dla zalogowanych]
super. Nie no nie powinno być źle, zdążymy Arthasa ubić. Po za tym Blizzard zawsze robi obsuwy 
|
|
Sob 16:02, 22 Sie 2009 |
|
 |
Dragonix
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Im więcej czytam tym mniej mi się to wszystko podoba.
- Planują usunąć znaczną większość statystyk dawanych przez przedmioty, nie będzie już czegoś takiego jak attack power, crit rating, defense rating, block, spell power, armor penetration, MP5 itd. Zostaną tylko podstawowe statystyki jak strenght, agility, intellect, spirit, stamina i to one będą dawały te wszystkie usunięte, czyli np. attack power ze strenght lub agility (w zależności od klasy) a spell power z intellectu. Jak dla mnie głupota, czyżby chcieli zrobić grę od 8 roku życia? Żeby dziecko nie musiało kombinować tylko porówna sobie cyferki i już wie który przedmiot jest lepszy ... Jeśli faktycznie tak będzie to zrobi się trochę dziwnie ... healerów będzie interesował tylko intellect i spirit, casterów tylko intellect, melee tylko i wyłącznie agility lub strenght a tanków stamina ... to może nich już w ogóle usuną statystyki tylko wszystko będzie liczone na podstawie item level ... eh
- Umiejętności nie będą już miały rang, po prostu będą się stawały mocniejsze ze wzrostem levelu.
- Talenty mają zostać trochę zmienione, będzie więcej talentów, które dodają jakieś efekty do umiejętności a mnie pasywnych typu +5% crit. Te pasywne będą automatycznie dawane w zależności od tego gdzie inwestujemy punkty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Hunter nie będzie miał many tylko focus (tak jak rogue).
- Warlock dostanie udoskonalony system shardów, nie będą to już przedmioty a coś w stylu run DK dostępnych na początku walki.
- Wprowadzą system levelowania gildii, achievementy i talenty gildiowe. Doświadczenie gildiowe będzie zdobywane poprzez levelowania graczy, profesji, zabijanie bossów, PvP, reputacje itp. Każdy level doda gildii jeden talent którym może być np. usunięcie reagentów z jakiś czarów, teleportacja całego raidu w jakieś miejsce, automatyczny res. raidu po wipie czy zwiększenie ilości golda z bossów. Dodatkowo doświadczenie zdobyte ponad maksymalny poziom gildii (20) będzie służyło jako waluta za którą można kupić jakieś recepty, mounty i inne bonusy. Po wyjściu z gildii te "rzeczy" wracają do guild banku. To akurat całkiem ciekawe.
[link widoczny dla zalogowanych]
- Interfejs gildiowy - też cąłkiem ciekawy pomysł, będzie można tam podejrzeć nasze achievementy gildiowe (np. stworzenie legendarnej broni, zrobienie jakiegoś hard mode'u), będzie można zobaczyć ostatnio pokonanych bossów oraz co z nich wypadło, również podejrzeć profesje wszystkich członków gildii i posiadane recepty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Nowa profesja - archeologia. Będzie to drugorzędna profesja (czyli jak fishing, cooking i first aid) dzięki której zdobędziemy nowe ... hmm, coś jakby połączenie glyphu z umiejętnością czy talentem. Rozumiem, że dzięki archeologii będziemy mogli odblokować kolejne starożytne glyph, które tworzą jakby ścieżkę. Glyphy są przypisane do danych talentów i dają różne bonusy.
[link widoczny dla zalogowanych]
* screeny ofc. pochodzą z mmo-champions.com
Ostatnio zmieniony przez Dragonix dnia Nie 0:41, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Sob 23:53, 22 Sie 2009 |
|
 |
krzymiarka
Gość
|
|
|
 |  | - Umiejętności nie będą już miały rang, po prostu będą się stawały mocniejsze ze wzrostem levelu. |
To samo jest w Wahamerze i przyznam że jest to dobre rozwiązanie. kupujemy tylko naprawdę nowe skille.
Lvlowanie gildii i acheologia też są niczego sobie. Dla mnie tego interfejsu glidyjnego aż brakowało, no i będzie co za achievmenty robić
Ale ta pierwsza notka? Z WoWa zrobi się coś ala Mu, Cabal, Tibia :/ chyba wszystkie nowsze MMO mają więcej statów niż podstawowe: str, agi, int itp. :/
Zresztą jeszcze nie wiadomo, oby to wycofali, jeszcze sporo do premiery czasu, może pokazali to tak wcześnie żeby zobaczyć co o tym gracze sądzą i mieć dużo czasu na poprawki 
|
|
Nie 7:38, 23 Sie 2009 |
|
 |
Hellruner
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów / Legnica
|
|
|
|
Tutaj wszystko pięknie opisane:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chłopaki ekspermentują, to widać.
|
|
Nie 12:36, 23 Sie 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|